15+ gadu pieredze
15+ gadu pieredze
Ražošana no 5 darba dienām
Ražošana no 5 darba dienām
10 gadu garantija
10 gadu garantija
LV

Kā iepirkties e-veikalā?


Gida saturs:

1. Galvenā izvēlne.
2. Produkta lapa.
3. Iegādes soļi.
4. „Mans grozs” kopsavilkums.
5. Personīgais konts:

6. Sūdzību sadaļa:


Galvenā izvēlne

Galvenā mūsu internetveikala izvēlne ar svarīgāko informāciju vienmēr redzama augšpusē, pārlūkojot iekšējās lapas:

pagrindinis meniu

1. Galvenā kontaktinformācija: tālrunis un e-pasts, kā arī darba laiki, kuros varat sazināties ar mums un saņemt profesionālu padomu par visiem jums interesējošiem jautājumiem. Ja jums nepieciešama tūlītēja atbilde, varat mums uzrakstīt, noklikšķinot uz lodziņa lapas apakšā, kas redzams jebkurā internetveikala lapā, apakšējā labajā stūrī: 

2. Meklēšanas lodziņš. Palīdz ātrāk atrast jums vajadzīgāko informāciju. 

3. Palīdzības lapa. Visa svarīgākā informācija par produktiem, produktu izvēli, mērīšanas, uzstādīšanas un apkopes instrukcijām, padomiem, bieži uzdotiem jautājumiem, internetveikala noteikumiem, sūdzību veidlapu un daudz ko citu.  

4. Atveramā izvēlne. Galvenās produktu izvēles filtri pēc kategorijas: Logi, Durvis, Logi 5 dienu laikā, Montāžas instrumenti. Dažas kategorijas ir atveras apakškategorijās, lai vēl vieglāk atrastu pareizo produktu veidu. Lai izvēlētos produktu, noklikšķiniet uz vēlamās apakškategorijas, piem.: Verami-atgāžami, Vitrīnas tipa logi vai citi, un jums tiks parādīti pieejamie produktu varianti: 

Noklikšķinot uz pogas Visi produkti labajā stūrī, tiks parādīti visi izvēlētās kategorijas produkti: 

produktų filtrai

 

 


Produkta lapa 

Pēc produkta izvēles tiek atvērta tā sākuma lapa:  

produkto puslapis

1. Produkta vizualizācijas-projektēšanas logs: 

  • ja ir aktīva fotoattēla” poga, redzamas produkta 3D vizualizācijas; 
  • ja ir aktīva poga Zīmējums, tiek parādīts izstrādājuma 2D zīmējums, kas mainās proporcionāli reāllaikā, mainoties ievadītajiem izmēriem; 
  • ja vēlaties apskatīt produktu no dažādiem leņķiem trīs dimensijās, noklikšķiniet uz Saņemt 3D rasējumu. 

2. Lauki izmēru ievadīšanai. Ievadiet vēlamos produkta izmērus (nevis atveri) milimetros (mm): platumu un augstumu. Atkarībā no ievadītajiem izmēriem mainīsies arī produkta cena. Plašāku informāciju par logu un durvju izmaksām skatiet šeit: No kā ir atkarīga logu un durvju cena?

3. Lauciņš ar norādījumiem par produkta mērīšanu. Lai pārliecinātos par pasūtāmā produkta izmēriem, varat noskatīties videoklipu un atrast saiti uz papildu mērījumu norādījumiem „Palīdzība” lapā: Kā pareizi izmērīt logus un durvis pasūtīšanai?

4. Cenas un pievienošanas grozam lauks. Šeit var apskatīt produkta galīgo cenu bez PVN un ar PVN, daudzumu un pogu Pievienot grozam. Mūsu internetveikalā norādītās cenas ir balstītas uz zemāko, standarta komplektāciju, kuru varat mainīt atbilstoši savām vajadzībām. Vairāk par standarta komplektāciju: https://mynest.lv/lv-lv/palidziba/produktu-iesainosana-standarta-un-nestandarta-komplektacija. Noklikšķinot uz Rediģēt visus iestatījumus, tiksiet novirzīti tālāk, lai tos atlasītu: 

5. Informācija par gaidāmo piegādi. Šajā laukā ir norādīts paredzamais produkta izgatavošanas un piegādes datums, kas tiek aprēķināts atkarībā no izvēlētajiem produktiem un to parametriem. Ja vēlaties atlikt piegādes datumu, varat to norādīt iepirkumu grozā, komentāru lodziņā pirms produktu apmaksas, skatīt Piegādes informācijas lapu. 

6. Poga „Ģenerēt piedāvājumu. Tiks izveidots piedāvājuma dokuments *pdf formātā, kurā būs ietvertas produkta specifikācijas, visu izvēlēto parametru cenas un galīgā cena. Pilnu piedāvājumu, ieskaitot piegādi un pakalpojumus, var izveidot, aizpildot laukus Piegādes informācija pēc tam, kad esat veikuši maksājumu, apskatiet sadaļu Piegādes informācijas lapa.

7. Poga „Sākotnējo iestatījumu atiestatīšana. Noklikšķiniet uz šīs pogas, ja vēlaties atjaunot produkta parametrus uz sākotnējo, zemāko cenu atbilstoši standarta aprīkojumam. 

Produkta parametri 

  • Sistēma. Šeit varat izvēlēties logu vai durvju sistēmu un paketi ar stiklu skaitu paketē. 
  • Vēršana. Šeit varat izvēlēties vērtnes atvēršanas pusi (kreiso vai labo). Atsevišķām durvju kategorijām varat izvēlēties arī atvēršanas virzienu – uz āru vai uz iekšu. 

pagrindiniai parametrai

  • Papildu parametri. Izvēloties papildu parametrus, jūs varat nokomplektēt savu produktu, izvēloties vēlamās krāsas, piederumus, palodzes u. c., un beigās varat izvēlēties vēlamo montāžas veidu. 

papildomi parametrai


Iegādes soļi

Lai gan mūsu internetveikalā var iegādāties bez reģistrācijas, pirms pasūtījuma veikšanas iesakām izveidot personīgo kontu. Reģistrējoties, varēsiet: 

  • saglabāt sev tīkamos produktus un izveidotos iepirkumu grozus nākotnei, ja vēlāk vēlēsieties iegādāties izvēlētos produktus; 
  • apskatīt savu pasūtījumu vēsturi; 
  • saglabāt un mainīt savus personas datus un nepieciešamās piegādes adreses; 
  • sekot līdzi pasūtījuma statusam; 
  • atstāt atsauksmes par iegādātajiem produktiem; 
  • ja jums ir kādas problēmas ar produktiem, viegli aizpildīt sūdzības veidlapu. 
  • Lai uzzinātu vairāk informācijas par personīgo kontu, kā pieteikties un kā iestatīt kontu, skatiet sadaļu Personīgais konts. 

Kad produkts ir nokomplektēts, noklikšķiniet uz Pievienot grozam, un jūs tiksiet novirzīts uz iekšējā groza lapu: 

pridėti i krepseli

Iekšējā groza lapa

Ja vēlaties iegādāties vairāk produktu, lūdzam turpināt iepirkšanos; ja esat pabeiguši savu izvēli, šajā lapā varat:

  • mainīt pasūtāmā produkta daudzumu, nospiežot + un -; 
  • mainīt pasūtāmā produkta specifikācijas, noklikšķinot uz pildspalvas ikonas. Šādā gadījumā jūs tiksiet atgriezts uz produkta lapu; 
  • apskatīt pasūtāmā produkta specifikācijas, noklikšķinot uz Specifikācijas; 
  • dzēst produktu no sava groza, nospiežot x. 
  • Pāriet uz maksāšanu: pēc pogas nospiešanas jūs tiksiet novirzīti uz lapu Piegādes informācija: 

mano krepšelis

Piegādes informācijas lapa 

1. Konts. Ievadiet savu e-pasta adresi. Ja šī nav jūsu pirmā reize un jums jau ir konts, lūdzam pieteikties. Lai uzzinātu vairāk par to, kā pieteikties, apskatiet sadaļu „Personīgais konts”. 

2. Piegādes informācija. Lūdzam ievadīt informāciju, kas tiks izmantota, lai piegādātu jūsu veikto pasūtījumu. Ja vēlaties pārcelt pasūtījuma piegādes datumu, lūdzam norādīt to komentāru lodziņā „Komentārs kurjeram”. Pēc tam, kad mēs būsim izskatījuši un apstiprinājuši jūsu pasūtījumu, jūs saņemsiet informatīvu e-pasta vēstuli ar vēlamo datumu.  

3. Piegādes metode. Izvēlieties sev piemērotāko piegādes vai saņemšanas veidu: 

  • ja izvēlaties Kurjers, pasūtītie produkti tiks piegādāti uz jūsu norādīto adresi. Šajā laukā redzēsiet paredzamo piegādes datumu; 
  • ja izvēlaties Izņemt no rūpnīcas, pasūtījumu varat saņemt mūsu ražotnē Gamībos ielā (Gamybos g.) 12, Alītā. Šajā laukā redzēsiet paredzamo produktu ražošanas datumu.

Lai iegūtu vairāk informācijas par ražošanas un piegādes nosacījumiem, skatiet lapu Palīdzība: Internetveikala noteikumi. 

4. Pasūtījuma kopsavilkums. Ja ir – ievadiet atlaides kodu. Noklikšķinot uz "Specifikācijas", varat vēlreiz apskatīt produkta specifikāciju. 

5. Tālāk – maksāšana. Noklikšķinot uz pogas, jūs tiksiet novirzīti uz maksājuma lapu. 

6. Poga Ģenerēt piedāvājumu. Noklikšķinot tiks izveidots piedāvājuma dokuments *pdf formātā, kurā būs ietvertas produkta specifikācijas, visu izvēlēto parametru cenas un galīgā cena, ieskaitot izvēlētos pakalpojumus. 

Pristatymo informacija vizualas

Maksājumu lapa 

1. Maksātāja informācija. Ja maksātāja dati atšķiras no tiem, kas ievadīti lapā Piegādes informācija, atzīmējiet ar ķeksīti un ievadiet pareizo informāciju. Šī informācija ir nepieciešama faktūrrēķinu izrakstīšanai. 

2. Maksājuma metode. Izvēlieties vēlamo maksāšanas metodi. 

3. Maksājuma tips: 

  • izvēlieties, vai par produktiem vēlaties maksāt pilnībā vai avansā. Avansa maksājuma gadījumā atlikums būs jāsamaksā pirms gatavo izstrādājumu piegādes. Lai uzzinātu vairāk informācijas par rēķinu izrakstīšanu, izlasiet mūsu Noteikumus; 
  • lūdzam izlasīt internetveikala noteikumus un privātuma politiku un atzīmēt nepieciešamās piekrišanas. 

4. Pasūtījuma kopsavilkums. Ja iepriekšējā solī esat aizmirsuši ievadīt atlaides kodu, varat to ievadīt šajā lauciņā. Noklikšķinot uz Specifikācijas, varat vēlreiz apskatīt pasūtāmā produkta specifikāciju. Šajā lauciņā ir norādīta arī produkta cena. 

5. Piegādes adrese. Lauciņā – jūsu norādītā produktu piegādes adrese / pasūtītāja informācija. Ja vēlaties to rediģēt, noklikšķiniet uz Rediģēt. 

6. Piegādes metode: 

  • Šajā lauciņā ir redzama jūsu izvēlētā piegādes metode, ja vēlaties to mainīt, noklikšķiniet uz Rediģēt. 
  • Šajā lauciņā ir norādīts arī paredzamais produktu piegādes vai izgatavošanas datums atkarībā no tā, vai esat izvēlējies, ka produkti tiks piegādāti uz jūsu norādīto adresi, vai arī produktus no rūpnīcas saņemsiet pats. 

7. Poga Apstiprināt savu pasūtījumu: 

a. pēc tam jūs tiksiet novirzīti uz maksājumu lapu, kur saskaņā ar standarta procedūrām samaksāsiet par produktiem; 
b. kad maksājums būs veiksmīgi apstrādāts, parādīsies pasūtījuma apstiprinājuma logs (sadaļa zemāk). Uz norādīto e-pasta adresi jūs saņemsiet arī apstiprinājumu, ka jūsu pasūtījums ir pieņemts: pilnas un avansa apmaksas gadījumā kopā ar apstiprinājumu saņemsiet rēķinu. 

Sīkāku informāciju par pasūtījumu sagatavošanu un piegādi skatiet internetveikala noteikumos. 

Apmokėjimas

Pasūtījuma apstiprinājuma logs

1. Jūsu pasūtījuma numurs.

2. Iepirkšanās pieredzes novērtēšanas lauciņš. Mēs būsim pateicīgi par jūsu sirsnīgām atsauksmēm par pārlūkošanas, produktu izvēles un pirkšanas pieredzi mūsu e-veikalā. Jūsu atsauksmes palīdzēs mums uzlabot platformas funkcionalitāti un apmeklētāju pieredzi.

3. Pasūtījuma statusa lauciņš. Šeit varat apskatīt sava pasūtījuma statusu, ko var redzēt savā personīgajā kontā, piesakoties sistēmā. Lai iegūtu vairāk informācijas par personīgo kontu, apskatiet sadaļu Personīgais konts. Kad jūsu pasūtījums būs izskatīts, uz savu e-pasta adresi saņemsiet pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu.

4. Maksājuma un piegādes informācijas lauciņi.

5. Pasūtījuma informācijas lauciņš.

6. Poga Turpināt iepirkties. Noklikšķiniet, lai turpinātu iepirkties. 

Užsakymo patvirtinimo langas


Mans grozs” kopsavilkums  

Jūs varat ātri un kompakti apskatīt grozā esošās preces un/vai turpināt pirkumu no jebkuras internetveikala lapas, noklikšķinot uz groza ikonas augšējā labajā stūrī: 

Noklikšķinot uz groza ikonas, tiks atvērts papildu logs: 

1. Lauciņš Mans grozs. Informācija par pasūtāmajiem produktiem un starpposma pasūtījuma cena. Šeit varat: 

  • Mainīt pasūtīto produktu daudzumu, nospiežot + un - 
  • Mainīt pasūtāmā produkta specifikācijas, noklikšķinot uz pildspalvas ikonas. Šādā gadījumā jūs tiksiet atgriezts uz produkta lapu; 
  • Skatīt pasūtīto produktu specifikācijas, noklikšķinot uz Specifikācijas; 
  • Noņemt jebkuru produktu no sava groza, noklikšķinot uz x. 

2. Kalendārs. Kalendārā varat izvēlēties pasūtījuma vēlāku piegādes datumu.

3. Poga „Droša iepirkšanās. Jūs tiksiet novirzīts uz piegādes informācijas lapu. Turpmākie pirkuma soļi ir aprakstīti sadaļā iepriekš: Piegādes informācija.  

4. Poga „Skatīt grozu. Jūs tiksiet novirzīts uz iekšējo groza lapu. Nākamie soļi ir aprakstīti sadaļā Iegādes soļi.  


Personīgais konts 

Pieteikšanās un reģistrācija

Lai reģistrētos vai pieteiktos savā personīgajā kontā, augšējā galvenajā izvēlnē noklikšķiniet uz lietotāja ikonas (1):

    1. Pieteikšanās lauciņi, ja jums jau ir reģistrēts konts. Ir vairāki veidi, kā pieteikties: 

  • izmantojot sociālo tīklu kontus (Facebook vai Google), ievadot kontu paroles; 
  • ievadot savu pieteikšanās e-pasta adresi un paroli un noklikšķinot uz pogas Pieteikties. 
  • Ja esat aizmirsuši savu paroli, lūdzam noklikšķināt uz pogas Aizmirsāt paroli? lapas apakšā, un uz jūsu reģistrēto e-pasta adresi tiks nosūtīta jauna parole. 

   2. Reģistrācijas lauciņi pirms konta izveides: 

  • Ievadiet savu e-pasta adresi un noklikšķiniet uz pogas Turpināt. Jūs tiksiet novirzīti uz nākamo reģistrācijas lapu: 

Personīgā konta lapa 

Kad pierakstīsieties savā personīgajā kontā, redzēsiet: 

2. Sadaļa Lietotājs. Sākotnējā sadaļā ir jūsu pieteikuma vārds un uzvārds. Zem tās ir izrakstīšanās poga. 

3. Sadaļa Apskats. Varēsiet: 

  • apskatīt savu personisko informāciju un adreses; 
  • apskatīt jaunāko pasūtījumu vēsturi un statusu. 

4. Sadaļa Pasūtījumi. Varēsiet: 

  • apskatīt visus savus pasūtījumus, specifikācijas un to vēsturi;  
  • lejupielādēt faktūrrēķinus; 
  • sekot līdzi pasūtījumu sagatavošanas un piegādes gaitai; 
  • novērtēt iegādātos produktus. 

5. Sadaļa Dati. Varēsiet: 

  • atjaunot konta informāciju – kontaktinformāciju (vārdu, uzvārdu, e-pasta adresi, tālruņa numuru, dzimšanas datumu); 
  • abonēt mūsu apkārtrakstu; 
  • mainīt un atjaunināt paroli. 

6. Sadaļa Adreses. Varēsiet: 

  • pievienot jaunu adresi: 
  • norādīt adreses nosaukumu; 
  • norādīt personas veidu (fiziska vai juridiska persona); 
  • norādīt kontaktinformāciju (vārds, uzvārds, tālruņa numurs); 
  • ievadīt adreses informāciju (valsts, pilsēta, apgabals, adrese, dzīvokļa/mājas numurs, pasta indekss); 
  • atstāt komentārus kurjeram; 
  • norādīt jauno adresi kā galveno adresi; 
  • rediģēt esošās adreses; 
  • dzēst nevajadzīgās adreses. 

7. Sadaļa Saglabāt. Varat apskatīt iepriekš ievietotos grozus un tajos esošos produktus. 

8. Sadaļa Novērtējumi. Varat: 

  • novērtēt iegādātos produktus; 
  • apskatīt iepriekšējos vērtējumus. 

9. Sadaļa Sūdzības. Sadaļā „Sūdzības varat pievienot jaunas sūdzības un apskatīt esošās sūdzība. Vairāk par šo sadaļu lasiet nākamajā sadaļā Sūdzību sadaļa ”. 

10. Sadaļa Mana informācija. Varat apskatīt savu kontaktinformāciju. 

11. Sadaļā „Galvenā adrese. Šeit ir norādīta adrese, kuru varat atzīmēt kā savu galveno adresi. 


Sūdzību sadaļa 

Personīgajā kontā, izvēloties Sūdzības, redzēsiet: 

1. Izvēles pogas „Rakstīt sūdzību un „Manas sūdzības: 

  • Rakstīt sūdzībuvarat apskatīt savus pasūtījumus, par kuriem varēsiet aizpildīt sūdzību; 
  • Manas sūdzībasvarat apskatīt jau reģistrētās sūdzības un to statusu. 

2. Jūsu pasūtījumu saraksts, kurā, izvēloties problemātisku pasūtījumu (pēc pasūtījuma numura), varat uzrakstīt pretenziju par to, noklikšķinot uz pogas Rakstīt sūdzību labajā pusē. Jūs novirzīs uz aizpildīšanas formu, kas jāaizpilda (skatīt sadaļu Sūdzības aizpildīšanas veidlapa). 

3. Nosacījumi sūdzību iesniegšanai un reģistrēšanai. 

4. Jūsu pasūtījuma numuri. 


Sūdzības aizpildīšanas veidlapa

Ja jums ir kādas problēmas ar pasūtīto produktu vai produktiem, lūdzam aizpildīt tālāk norādīto veidlapu, lai mēs varētu novērtēt problēmu un pēc iespējas ātrāk to atrisināt.

1. Izvēlētais problemātiskais pasūtījums, par kuru aizpildāt sūdzību. To var izvērst, nospiežot „V”(a): 

  • varat apskatīt visus produktus, kurus esat iegādājušies savā pasūtījumā; 
  • varat apskatīt arī produkta ID (b); 
  • Noklikšķinot uz „Specifikācijas”©, varēsiet apskatīt katra iegādātā produkta komplektāciju. 
  • Katram produktam ir poga pasūtījuma nolaižamajā sarakstā „Pievienot”. (d) Noklikšķinot uz tās, prece(-es) tiks pievienota(-as) sūdzību veidlapai. To ID numuri būs redzami laukā Preces no pasūtījuma

2. Lauciņš Pasūtījuma informācija:  

  • pasūtījuma numurs. Izvēlētā problemātiskā pasūtījuma numurs netiek rediģēts; 
  • preču iegādes datums. Piegādes datums netiek rediģēts; 
  • produktu ID no pasūtījuma. Ja iepriekš minētajā sarakstā esat iekļāvuši problemātiskus produktus, šajā laukā redzēsiet to ID. ID numurus var ievadīt arī ar roku. 

3. Lauciņš Pasūtītāja informācija. Norādiet savu kontaktinformāciju: 

  • vārds un uzvārds; 
  • tālruņa numurs; 
  • e-pasta adrese. 

4. Lauciņš Adreses". Norādiet adresi: 

  • valsts nosaukums; 
  • pilsētas nosaukums; 
  • novads; 
  • adrese; 
  • dzīvokļa vai mājas numurs; 
  • pasta indekss. 

5. Lauciņš Sūdzības informācija. Šajā lauciņā pēc iespējas sīkāk aprakstiet problēmsituāciju, produktus vai citas sūdzības. 

6. Fotoattēlu vai video augšupielādes lauciņš. Lūdzam pievienot šeit augstas kvalitātes fotoattēlus (no attāluma, lai būtu redzams viss produkts, un tuvumā, lai būtu redzams tā defekts) un videofailus, kas palīdzēs mums novērtēt situāciju, problemātiskos produktus un rast labāko risinājumu situācijas atrisināšanai. 

7. Poga Sūtīt. Kad esat pabeiguši aizpildīt sūdzības, noklikšķiniet uz Sūtīt. Saņemsiet informatīvu e-pasta vēstuli, kurā tiks apstiprināta pieprasījuma reģistrācija un jūsu aizpildītā informācija. Pēc jūsu situācijas izskatīšanas sazināsimies ar jums. 

 

Ja neesat reģistrējušies iegādes brīdī, varat aizpildīt sūdzības veidlapu sadaļā Palīdzība > Informācija > Sūdzību veidlapa.  


Ja jums ir steidzams jautājums, lūdzam sazināties ar mums, noklikšķinot uz ikonas jebkuras lapas apakšējā labajā stūrī. Mēs atbildēsim pēc iespējas ātrāk, darba dienās no plkst. 08:00 līdz 17:00. 

Neatrodat pareizo atbildi?
Sazinieties ar mums un mēs atbildēsim uz visiem jums interesējošiem jautājumiem.