15+ gadu pieredze
15+ gadu pieredze
Ražošana no 5 darba dienām
Ražošana no 5 darba dienām
10 gadu garantija
10 gadu garantija
LV

Noteikumi

  1. VISPĀRĪGI NOTEIKUMI

    1.1. Šie noteikumi (turpmāk - Noteikumi ) veido līgumu starp "MYNEST” SIA, Latvijas Republikas juridiskās personas, reģistrācijas numurs 40203506356, juridiskā adrese Krišjāņa Valdemāra iela 18 – 7, Rīga, LV-1010, (turpmāk - Pārdevējs) un Jums, saskaņā ar ko Pārdevējs dos Jums iespēju iegādāties "MYNEST by Aradas" tiešsaistes veikalā, kas pieejams www.mynest.lv (turpmāk - E-veikals) piedāvātos logus un/vai durvis, kas izgatavotas pēc Jūsu norādītajiem parametriem (izmērs, krāsa, sistēmas un citi individuālie parametri) (turpmāk - Preces). 

    1.2. Saziņai ar Pārdevēju lūdzam izmantot šādus kontaktus: 

    Tālrunis:                   +371 204 51133
    e-pasts:                   info@mynest.lv
    Juridiskā adrese:    Krišjāņa Valdemāra iela 18 – 7, Rīga, LV-1010. 

    1.3. Jums ir tiesības iepirkties E-veikalā tikai tad, ja esat tiesīgs noslēgt ar Pārdevēju Jums saistošu līgumu saskaņā ar spēkā esošajiem tiesību aktiem un ievērojat šos Noteikumus un piemērojamos tiesību aktus. Ja esat jaunāks par 18 gadiem, E-veikalā varat iepirkties tikai ar vecāku vai citu likumisko pārstāvju piekrišanu. Veicot pasūtījumu Jūs apstiprināt, ka esat sasniedzis 18 gadu vecumu vai arī Jums ir Jūsu vecāku vai citu likumīgo pārstāvju piekrišana līguma ar Pārdevēju noslēgšanai un līguma noteikumiem. 

    1.4. Lūdzam ņemt vērā, ka E-veikals darbojas pēc DIY (no angļu valodas – „dari pats“) principa un visi Preces parametri jāizvēlas un jānorāda Jums pašam. Visas Preces tiek ražotas pēc Jūsu norādītajiem parametriem. Pārdevējs ražo Preces, nodrošina Preču kvalitāti un atbilstību Jūsu norādītajiem parametriem, kā arī rūpējas par Preču piegādi, bet visus Preču uzstādīšanas/montāžas, apkopes darbus veicat Jūs vai Jūsu attiecīgi pilnvarotas personas. 

     

  2. PRODUKTU IZVĒLE UN TO PARAMETRI

    2.1. Katra E-veikalā nopērkamā Prece tiek ražota pēc Jūsu individuālā pasūtījuma (turpmāk – Pasūtījums). 

    2.2. Pirms Pasūtījuma veikšanas, Jums ir pienākums iepazīties ar E-veikalā sniegto Preces informāciju un specifikāciju, mūsu ieteikumiem un padomiem par Preču uzmērīšanu un to izmēru norādīšanu, izvēles parametru skaidrojumiem, uzstādīšanas instrukcijām un, ja nepieciešams, konsultēties ar profesionāli, kas uzstādīs Jūsu iegādātās Preces. Jums ir jāpārzina ugunsdrošības, eju aiļu platuma, palodžu augstuma, ventilācijas un citu Latvijas Republikas būvniecību regulējošo un citu attiecināmo tiesību aktu prasības un Jūs esat atbildīgs par tādas Preces izvēli, kas atbilst šīm prasībām Jūsu individuālajā situācijā: https://www.lldra.lv/padomi/prasibas-un-rekomendacijas-logiem-un-durvim/ . Ja jums ir kādi jautājumi, aicinām sazināties ar mums un mēs centīsimies atbildēt uz Jūsu jautājumiem. Tomēr ņemiet vērā, ka Pārdevējs nemēra un nevērtē, vai izvēlētā Prece būs piemērota Jūsu situācijai – tikai Jūs esat atbildīgs par pareizu Preces mērījumu, materiālu un citu parametru izvēli un pareizu izmēru un citu parametru norādīšanu Pasūtījumā. 

    2.3. Veiciet mērījumus precīzi, izmantojot augstas kvalitātes mērīšanas rīkus, kas parāda mērījumu rezultātus centimetros (cm) un milimetros (mm). Veicot Pasūtījumu E-veikalā, norādiet mērījumus milimetros (mm), dariet to precīzi, bez kļūdām. Lai veiktu mērījumus, izmantojiet mūsu sagatavoto instrukciju, kas atrodama sadaļā "Palīdzība". 

    2.4. Ja Preces tiks uzstādītas tādos vides apstākļos, kur veidgabalus un citas metāla detaļas sāļās vides dēļ var ietekmēt korozija, vai, ja Preces ar stikla paketēm tiks uzstādītas augstāk par 600 metriem virs jūras līmeņa, Jums ir pienākums par to  informēt Pārdevēju, rakstot uz e-pastu, kas norādīts Noteikumu sākumā, vai zvanot pa tālruni, lai pirms Preču pasūtīšanas izvēlētos šiem apstākļiem piemērotas detaļas, pretējā gadījumā Preču garantija nebūs spēkā. 

    2.5. Pēc nepieciešamo mērījumu veikšanas un citu Preces parametru izvērtēšanas un izvēles E-veikalā, izvēlieties vajadzīgo Preci un norādiet visus parametrus, rūpīgi aizpildot visus laukus vai veicot visas atlases. Kad tas ir izdarīts, noklikšķiniet uz izvēlnes "Pievienot grozam". Vienā reizē Jūs varat pievienot grozam izvēlētu daudzumu identisku Preču. Pievienojiet grozam vairāk nekā vienu Preču vienību tikai tad, ja visām Preču vienībām jābūt identiskām. Ja kāds Preces vienības parametrs atšķiras, tā jāpievieno grozam kā atsevišķa Prece. Ja grozam pievienosiet Preces ar dažādiem izgatavošanas datumiem, pēc Pasūtījuma veikšanas tā izpildei tiks norādīts visilgāk ražotās Preces izgatavošanas datums. 

    2.6. Pēc Preces (vai vairāku tās vienību, ja pasūtāt vairākas vienādu parametru Preces) pievienošanas grozam, Jūs varat izvēlēties un pievienot grozam citas Preces tādā pašā veidā. 

  3. IEPIRKŠANĀS E-VEIKALĀ

    3.1. Pasūtījumu noformēšana un iesniegšana 

    3.1.1. Pēc groza izveidošanas Jums jāievada dati, kas nepieciešami izvēlēto Preču piegādei. Pārliecinieties, vai norādītie dati ir pareizi un pasūtītās Preces atbilst Jūsu vēlmēm, un apstipriniet Pasūtījumu. Jums ir iespēja izlabot kļūdas, ja tādas ir, pirms Pasūtījuma apstiprināšanas. Jūsu Pasūtījumā norādītie dati tiek apstrādāti atbilstoši Privātuma politikā noteiktajiem mērķiem un kārtībai. 

    3.1.2. Pasūtījumā ir norādīta Preču gala cena, kas noteikta, ņemot vērā Jūsu norādītos Preču parametrus. Veicot Pasūtījumu Jūs piekrītat tai un apņematies samaksāt Pasūtījumā norādīto cenu. Cenā ir iekļauti visi nodokļi, bet nav iekļauta maksa par Preču piegādi, kas ir jāmaksā papildus, ja vien E-veikalā nav norādīts citādi. Cenas E-veikalā un Pasūtījumā tiek norādītas eiro (EUR). Preču piegādes cena tiek aprēķināta pēc groza izveidošanas, atkarībā no Pasūtījuma un/vai Preču lieluma un Jūsu norādītās Preču piegādes vietas. 

    3.1.3. Pēc Pasūtījuma veikšanas uz Jūsu norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīts e-pasts, kurā norādītas pasūtītās Preces un Jūsu sniegtie dati. 

    3.1.4. Pēc Pasūtījuma apstiprināšanas E-veikalā, Pārdevējs saņem visu informāciju par veikto Pasūtījumu. Pasūtījums tiek uzskatīts par iesniegtu no brīža, kad to ir saņēmis Pārdevējs. Vienlaikus tiek uzskatīts, ka starp Jums un Pārdevēju ir noslēgts Pasūtījumā norādīto Preču pirkuma līgums. 

    3.1.5. Pārdevējam ir jāpilda Pasūtījumā norādīto Preču pirkuma līgums tikai no brīža, kad Pārdevējs ir saņēmis Avansa maksājumu (kā noteikts tālāk Noteikumos) vai, ja esat izvēlējies norēķināties izmantojot kreditēšanas pakalpojumu (skatīt tālāk) – no 15. (piecpadsmitās) kalendārās dienas pēc kreditēšanas līguma noslēgšanas, ja līdz tam laikam neesat izmantojis savas tiesības atkāpties no kreditēšanas līguma (turpmāk – Ražošanas uzsākšanas brīdis).  

    3.1.6. Īpašumtiesības uz Precēm paliek Pārdevējam līdz pilnas Preču cenas samaksas Pārdevējam brīdim. 

    3.2. Norēķini 

    3.2.1. Apmaksa par precēm tiek veikta šādā secībā: 

    (a) Pēc Pasūtījuma iesniegšanas Jums jāveic avansa maksājums 50% (piecdesmit procenti) apmērā no Pasūtījumā norādītās Preču gala cenas (turpmāk - Avansa maksājums). Precīza Avansa maksājuma summa tiks norādīta Pasūtījumā. Veiciet avansa maksājumu uzreiz pēc Pasūtījuma veikšanas, izmantojot kādu no E-veikalā Pasūtījuma noformēšanas brīdī norādītajiem apmaksas veidiem; 

    (b) Atlikušie 50% (piecdesmit procenti) no Preču gala cenas (turpmāk – atliku cenas daļa) jāsamaksā pirms Preču piegādes uz Jūsu norādīto adresi vai Preču saņemšanas. Kad Jūsu pasūtītās Preces būs izgatavotas, Pārdevējs Jūs par to informēs pa e-pastu un nosūtīs rekvizītus atlikušās cenas daļas samaksai. Atlikušo cenas daļu samaksājiet ar kādu no Pārdevēja paziņojumā norādītajiem apmaksas veidiem nekavējoties pēc Pārdevēja paziņojuma, bet ne vēlāk kā 2 (divu) darba dienu laikā no Pārdevēja paziņojuma dienas. Ņemiet vērā, ka Preču piegādes vai saņemšanas termiņš ir atkarīgs no atlikušās cenas daļas maksājuma veikšanas. 

    3.2.2. Pārdevējam ir tiesības bez iepriekšēja brīdinājuma anulēt Pasūtījumu, ja 3 (trīs) darba dienu laikā pēc Pasūtījuma noformēšanas nav saņemts Avansa maksājums. Pārdevējs var atcelt Pasūtījumu, ja rodas sistēmas kļūda, kuras rezultātā ir aprēķināta nepareiza Preču cena, daudzums, vai ir pārtraukta Pasūtījumā iekļauto Preces daļu ražošana. 

    3.2.3. Ja Jūs kavējat Atlikušās cenas daļas (vai tās daļas) samaksu ilgāk par 5 (piecām) darba dienām, Pārdevējs ir tiesīgs iekasēt nokavējuma procentus 0,04% (četras procenta simtdaļas) apmērā no nesamaksātās atlikušās cenas daļas par katru nokavēto samaksas dienu, kā arī Pārdevējs var piemērot Preces uzglabāšanas un administrēšanas maksu, kas tiek aprēķināta un noteikta atkarībā no Preces izmēriem, veida un maksājuma kavējuma laika. 

    3.3. Konts 

    3.3.1. Veicot Pasūtījumu, Jūs varat izveidot savu lietotāja kontu E-veikalā (turpmāk - Konts). Veidojot Kontu, jums ir jāsniedz precīza un pilnīga informācija, jāiepazīstas ar šiem Noteikumiem un Privātuma politiku. 

    3.3.2. Jūs esat atbildīgs par sava Konta lietotājvārda, paroles vai citu datu, kas ļauj piekļūt Jūsu Kontam, drošību. Ja Jums ir aizdomas, ka cita persona Jūsu Kontu izmanto neatļautā veidā, lūdzu, nekavējoties sazinieties ar Pārdevēju. 

    3.3.3. Jums ir tiesības jebkurā laikā slēgt savu Kontu, par to paziņojot Pārdevējam uz šajos Noteikumos norādīto e-pastu. Pārdevējs patstāvīgi slēgs Jūsu Kontu, ja tas netiks izmantots (Jūs nebūsiet tam pieslēdzies) 24 (divdesmit četrus) mēnešus pēc kārtas. 

  4. PREČU RAŽOŠANA UN PIEGĀDE 

    4.1. No Ražošanas uzsākšanas brīža Pārdevējs apņemas izpildīt Jūsu Pasūtījumu un uzsāk Preču ražošanu. No Ražošanas uzsākšanas brīža Pasūtījumu vairs nevar mainīt vai atcelt, izņemot Noteikumu 3.2.2. punktā norādītos gadījumus.  

    4.2. E-veikalā un Pasūtījumā norādītie Preču izgatavošanas un piegādes vai saņemšanas termiņi ir plānotie termiņi. Lai gan vienmēr cenšamies Pasūtījumu izpildīt norādītajos termiņos, dažkārt Preces izgatavošana var ieilgt liela pasūtījumu skaita vai citu objektīvu iemeslu dēļ. 

    4.3. Pēc Preču izgatavošanas, Pārdevējs nosūtīs Jums e-pastu ar apstiprinājuma ziņojumu un rekvizītus atlikušās cenas daļas samaksai. Preces tiek piegādātas vai jums tiek dota iespēja tās izņemt ne vēlāk kā 3 (triju) darba dienu laikā no dienas, kad Pārdevējs ir saņēmis atlikušo cenas daļu, ja samaksa tiek veikta saskaņā ar Noteikumu 3.2.1. punktā paredzēto kārtību . Ja esat izvēlējies Preču piegādi uz Jūsu norādīto adresi, piegādes pakalpojumu sniedzējs ar Jums sazināsies par konkrētu Preču piegādes laiku. Piegādes tiek veiktas darba dienās no plkst. 8.00 līdz 17.00. Ja esat izvēlējies Preces saņemt rūpnīcā, varat tās saņemt pēc tam, kad esat saņēmis Pārdevēja paziņojumu, ka Preces ir gatavas saņemšanai. 

    4.4. Preču piegādi Jums Pārdevēja vārdā veic trešā persona – piegādes pakalpojumu sniedzējs (turpmāk – Piegādes pakalpojumu sniedzējs). Preču nejaušas nozaudēšanas vai sabojāšanas risks pāriet uz Jums no Preču piegādes brīža. Ja Jūs pats saņemat Preces rūpnīcā, Preču nejaušas nozaudēšanas vai bojājuma risks pāriet uz Jums no Preču saņemšanas brīža un Preču saņemšanas laikā Jums jāievēro Noteikumu 4.7. punkta prasības. 

    4.5. Jums ir jānodrošina Piegādes pakalpojuma sniedzēja norādītu nosacījumu izpilde Preču piegādei uz Jūsu norādīto adresi. Visos gadījumos ir jānodrošina iespēja netraucēti piebraukt objektam, uz kuru tiek piegādātas Preces, un izkraut tās uz līdzenas virsmas. Ja šādas iespējas nav, Piegādes pakalpojumu sniedzējs atdod Preces Pārdevējam un Piegādes pakalpojumu sniedzējs un/vai Pārdevējs par to informē Jūs. Šādā gadījumā Jums ir pienākums segt Preču piegādes, atgriešanas, uzglabāšanas un atkārtotas piegādes izdevumus. 

    4.6. Pēc Preču piegādes Piegādes pakalpojumu sniedzējs tās izņem no transportlīdzekļa un kopā ar piegādei izmantoto paleti novieto uz līdzenas virsmas. Jums ir pienākums veikt Preču izņemšanu no paletes un nogādāšanu uz Preču uzstādīšanas vietu. 

    4.7. Jums vai jūsu attiecīgi pilnvarotajam pārstāvim ir jāpiedalās Preču saņemšanā. Pieņemot Preces, Piegādes pakalpojumu sniedzēja vai Pārdevēja pārstāvja klātbūtnē, neizkraujot Preces no paletes, uz kuras tās tika piegādātas, Jums rūpīgi jāpārbauda Preču iepakojums un Preču daudzums un, konstatējot iepakojuma bojājumus vai to, ka Jūsu pasūtītā(-s) Prece(-es) ir pazudusi, informēt par to Piegādes pakalpojumu sniedzēju vai Pārdevēja pārstāvi, kas Jums nodod Preces, kā arī nodrošināt, ka trūkumi ir norādīti preces pavaddokumentos, fiksēt konstatētos defektus fotogrāfijās un/vai video materiālos. Par to Jums nekavējoties jāinformē arī Pārdevējs, aizpildot sūdzību veidlapu. 

    4.8. Ne Pārdevējs, ne Piegādes pakalpojumu sniedzējs nepārvadā vai citādi nepārvieto Preces vairāk, nekā noteikts šajos Noteikumos, kā arī neveic Preču ienešanu objektā un nesniedz Preču uzstādīšanas pakalpojumu. 

  5. GARANTIJA UN PREČU KVALITĀTE

    5.1. Visas E-veikalā iegādei piedāvātās Preces tiek ražotas pēc Jūsu individuālam norādēm, tās nav iepriekš saražotas, tā ir individualizēta vai personalizēta prece - izgatavota pēc individuāliem patērētāja norādījumiem, un tādējādi uz tām attiecas  20.05.2014. Ministru kabineta noteikumu Nr.255 „Noteikumi par distances līgumu“ 22.3. punkts, kad patērētājiem nav atteikuma tiesību. Jums nav tiesību atkāpties no Preču pirkuma līguma un atgriezt Preces 14 (četrpadsmit) dienu laikā. Kvalitatīvas Preces netiek nomainītas pret citām. 

    5.2. Ja Jūs esat fiziska persona – patērētājs, tad uz Precēm, saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, attiecas nosacījums, ka Pārdevējs ir atbildīgs par jebkuru Preces piegādes dienā esošu neatbilstību, kas atklājas divu gadu laikā no preces piegādes dienas. Par šādu neatbilstību Jums ir pienākums paziņot Pārdevējam rakstveidā, norādot Preces trūkumus, kā arī iesniegt konstatēto defektus foto un/vai video fiksācijas materiālus.  

    5.3. Pārdevējs Precēm piemēro 10 (desmit) gadu komercgarantiju, kas tiek aprēķināta no Preču piegādes vai nodošanas rūpnīcā dienas Visi šīs Pārdevēja sniegtās garantijas nosacījumi ir norādīti Garantijas nosacījumos. 

    5.4. Preču garantija tiek piemērota, ja ir izpildīti visi tiesību aktos un Noteikumu 4.7., 5.3. un 6.1. - 6.4. punktā noteiktie nosacījumi (turpmāk - garantijas piemērošanas nosacījumi). 

    5.5. Preču īpašības ir norādītas E-veikalā pie katras Preces apraksta, kā arī ir atkarīgas no Jūsu izvēlētajiem parametriem, par kuriem informācija ir sniegta E-veikalā. Pārdevēja mērķis ir nodrošināt, ka Preces atbilst normatīvajos aktos noteiktajām prasībām un ir piemērotas lietošanai atbilstoši paredzētajam mērķim. 

    5.6. E-veikalā izvietotās Preču fotogrāfijas parasti ir tikai ilustratīvs piemērs, kas attēlo Preci atsevišķi vai Preci uzstādītā veidā, tāpēc Jūsu pasūtītā Prece var atšķirties no fotogrāfijās vai citā vizuālajā materiālā redzamā. Atsevišķi Preces elementi, krāsa vai citi parametri, kā arī uzstādītās Preces gala attēls mainīsies atkarībā no Jūsu izvēlētās Preces uzstādīšanas vietas. 

    5.7. Iesniedzot Pasūtījumu, Jūs apstiprināt, ka esat ar to iepazinies un saprotat, ka E-veikalā norādītā Preču vai to atsevišķo elementu krāsa var neatbilst reālajai Preces vai tās elementu krāsai monitora vai citas ierīces, ko Jūs lietojat, īpašību vai iestatījumu dēļ. Šādas atšķirības netiks uzskatītas par Preču defektiem, izņemot gadījumus, ja neatbilstības radušās Pārdevēja vai ar to saistīto trešo personu rīcības dēļ. 

    5.8. Pārdevējs apņemas piegādāt Preces, kas atbilst Pasūtījumā norādītajai informācijai. Pārdevējs apņemas nodrošināt Jūs ar Pasūtījumā norādīto Preču sortimentu un daudzumu, taču nav atbildīgs gadījumos, ja Preču sortiments vai daudzums nav precīzs tā iemesla dēļ, ka Jūs esat nepareizi norādījis datus Pasūtījumā. Pārdevējs nav atbildīgs arī gadījumos, ja Prece neatbilst Jūsu vajadzībām vai to nav iespējams uzstādīt Jūsu izvēlētajā vietā atrašanās vietas specifikas, veikto mērījumu vai Jūsu norādīto Preces izmēru dēļ. 

  6. PREČU PĀRBAUDE UN GARANTIJU ĪSTENOŠANA 

    6.1. Pēc Preču saņemšanas Jums ir jāizsaiņo un jāpārbauda piegādātās Preces 5 (piecu) darba dienu laikā no Preču saņemšanas dienas, bet ne vēlāk kā pirms Preču uzstādīšanas un/vai lietošanas uzsākšanas, pārbaudot, vai Preču kvalitāte, sortiments un komplektācija atbilst Pasūtījuma nosacījumiem. 

    6.2. Ja konstatējat, ka Prece ir neatbilstošas kvalitātes, esat konstatējis tās defektus, Jums divu mēnešu laikā no neatbilstības atklāšanas dienas par to jāpaziņo Pārdevējam, aizpildot sūdzību veidlapu. Ziņojot par bojātu Preci, lūdzu, sniedziet detalizētu aprakstu par defekta rašanās vietu un laiku, kā arī pievienojiet sūdzībai Preces un defekta fotoattēlus, videomateriālus un citu būtisku informāciju, kas palīdz konstatēt defektu. 

    6.3. Produktus ar pamanāmiem defektiem vai bojājumiem ir aizliegts lietot vai uzstādīt, un par pamanītajiem defektiem Jums nekavējoties ir jāpaziņo Pārdevējam pirms Preču uzstādīšanas uzsākšanas. Pārdevējs nav atbildīgs par jau uzstādīto Preču defektiem vai trūkumiem, ja šos defektus varējāt identificēt un informēt Pārdevēju Noteikumu 6.1. punktā noteiktajā termiņā pēc Preču saņemšanas vai saņemšanas laikā. 

    6.4. Jums ir pienākums uzturēt Preces saskaņā ar šo Preču lietošanas, apkopes instrukcijām un ieteikumiem, kas var tikt sniegti E-veikalā, kā arī piegādāti Jums kopā ar Preci vai minēti Precei pievienotajā informācijā. Pildot Preču pirkuma līgumu un ar mērķi nodrošināt Jūsu iegādāto Preču pareizu apkopi garantijas laikā, Pārdevējs ir tiesīgs Preču garantijas laikā nosūtīt Jums e-pastu ar informāciju, ieteikumus un noteikumus par Preču apkopi. 

    6.5. Ja netiek ievēroti Garantijas nosacījumi, Pārdevējs ir tiesīgs nepieņemt pretenzijas sakarā ar Preču neatbilstību Pasūtījuma noteikumiem. 

    6.6. Pēc Jūsu paziņojuma par neatbilstošas kvalitātes Preci saņemšanas, Pārdevējs nekavējoties sazināsies ar Jums, izmantojot paziņojumā norādīto Jūsu izvēlēto saziņas veidu, un Pārdevēja pārstāvji (meistari, apkalpojošais personāls) vispirms attālināti, un nepieciešamības gadījumā, ierodoties Preču atrašanās vietā, identificē defektu, iespējamos tā rašanās cēloņus un izvērtē iespējamās turpmākās darbības. 

    6.7. Ja saskaņā ar šiem Noteikumiem un Pārdevēja piemērotajiem garantijas nosacījumiem Pārdevēja pārstāvji dodas uz Preču atrašanās vietu, tiek veikta defektu novērtēšana un defektu labošana, par ko izmaksas norādītas šeit un kuras Pārdevējs ir tiesīgs vienpusēji mainīt. Preces defekta gadījumā, ja ir ievēroti Noteikumi un Garantijas nosacījumi, izmaksas par transportu, defektu novērtēšanu un to labošanu, tai skaitā ar defektu novēršanu saistīto nepieciešamo materiālu un rezerves daļu iegādes izmaksas, sedz Pārdevējs. Ja tiek konstatēts, ka defekta nav vai tas radies Preces uzstādīšanas vai Garantijas nosacījumu pārkāpšanas dēļ, vai, ja pastāv citi apstākļi, kas atbrīvo Pārdevēju no atbildības par Preces defektiem, visas izmaksas sedz Pircējs. 


    6.8. Pārdevējs nav atbildīgs par Preču defektiem, bojājumiem vai citiem defektiem, kas radušies nepareizas vai neatbilstošas Preču uzglabāšanas, lietošanas, uzstādīšanas vai citādas izmantošanas dēļ,  neievērojot Preces aprakstu vai uzstādīšanas instrukciju, vai citus Pārdevēja noteikumus. Preču uzstādīšanas instrukciju aktuālā redakcija pieejama šeit. Ar visu informāciju, noteikumiem un norādījumiem Jums jāiepazīstas pirms Pasūtījuma iesniegšanas un jānodrošina, lai personas, kuras veiks Preču uzstādīšanu, iepazīstas ar šiem noteikumiem ne vēlāk kā pirms Preču uzstādīšanas uzsākšanas. Ja jums vai personai, kura plāno uzstādīt Preces, pēc iepazīšanās ar uzstādīšanas instrukciju rodas jautājumi vai neskaidrības, Jums ir pienākums sazināties ar Pārdevēju, lai iegūtu papildus informāciju. 

    6.9. Ja nav īpašu norādījumu par Precēm vai to atsevišķo elementu lietošanu/uzstādīšanu, Jums ir jāievēro vispārīgās prasības attiecībā uz uzglabāšanu, lietošanu, uzstādīšanu un cita veida izmantošanu, kas attiecas uz šo Preču vai to atsevišķu elementu veidu. 

  7. INTELEKTUĀLAIS ĪPAŠUMS 

    7.1. Preču zīmes un citas zīmes, kas tiek izmantotas Preču marķēšanai, pieder Pārdevējam un/vai citām personām un ir aizsargātas ar likumu. Visas intelektuālā īpašuma tiesības uz Precēm un to atsevišķām daļām pieder Pārdevējam un/vai citām personām. 

    7.2. E-veikalā izmantotās preču zīmes un logotipi, domēna nosaukums, pats E-veikals un vietne, kurā tas atrodas, kā arī visi tā atsevišķie elementi, tostarp teksti, fotogrāfijas, zīmējumi un visi E-veikalā ietvertie materiāli, jebkurš E-veikala vai tīmekļa vietnes lapas noformējums, attēls un/vai dizains un visas intelektuālā īpašuma tiesības uz tiem pieder tikai Pārdevējam un/vai citām personām. Jūs apņematies nekopēt, nemodificēt vai citādi neizmantot šos intelektuālā īpašuma objektus bez atsevišķas tiesību īpašnieka rakstiskas piekrišanas. 

  8. GROZĪJUMI UN IZBEIGŠANA 

    8.1. Pārdevējs ir tiesīgs mainīt šos Noteikumus dažādu iemeslu dēļ (piemēram, izmaiņas normatīvajos aktos, izmaiņas E-veikala darbībā/funkcijās u.c.). Ja tiek mainīti Noteikumi, Pārdevējs par šādām izmaiņām informēs Konta īpašniekus iepriekš, 15 (piecpadsmit) kalendārās dienas pirms izmaiņu stāšanās spēkā, lai Jums būtu iespēja iepazīties ar atjauninātajiem Noteikumiem un pieņemt lēmumu par turpmāka E-veikala izmantošanu vai Konta dzēšanu. Jaunākā (aktuālā) Noteikumu versija vienmēr būs pieejama E-veikalā. 

    8.2. Pirms Pasūtījuma iesniegšanas Jums ir pienākums iepazīties ar aktuālo Noteikumu redakciju. Uz katru Pasūtījumu attieksies tā Noteikumu versija, kas ir spēkā Pasūtījuma iesniegšanas brīdī, un Noteikumu grozījumi neietekmēs līdz tam iesniegtā Pasūtījuma spēkā esamību un/vai izpildi. 

    8.3. Pārdevējam būs tiesības jebkurā laikā pārtraukt (izbeigt) E-veikala darbību. Šāda izbeigšana neietekmēs tobrīd spēkā esošos Preču pirkuma līgumus. 

  9. CITI NOTEIKUMI 

    9.1. Noteikumi un jebkurš līgums par Preču pirkšanu ir noslēgts un ir jāinterpretē saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem. 

    9.2. Jebkuri strīdi, domstarpības vai pretenzijas, kas izriet no Noteikumiem vai atsevišķa Preču pirkuma līguma vai ir saistītas ar tiem, kā arī jautājumi par to pārkāpšanu, izbeigšanu vai spēkā esamību, tiek risināti Latvijas Republikas tiesās saskaņā ar Noteikumos noteikto kārtību.  

    9.3. Ja Jūs esat fiziska persona – patērētājs, tad patērētāju ārpustiesas risinātājs, kura kompetencē ir risināt no Noteikumiem izrietošos patērētāju strīdus, ir: 

           Patērētāju ārpustiesas strīdu risināšanas komisija
           adrese: Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010,  
           tālr.: +371 654 52554; 
           e-pasts: pasts@ptac.gov.lv,
           mājaslapa: http://www.ptac.gov.lv/lv/content/pateretaju-stridu-risinasanas-komisija-0. 


    9.4. Visi brīdinājumi vai citi paziņojumi, kas saistīti ar pirkumu E-veikalā, tiek iesniegti rakstveidā pa e-pastu, nosūtot Pārdevējam uz Noteikumu sākumā norādīto e-pasta adresi vai Noteikumos noteiktajos gadījumos aizpildot atbilstošu veidlapu E-veikalā, bet Jums - uz e-pasta adresi, kas norādīta Kontā vai norādīta Pasūtījuma veikšanas laikā. 

    9.5. Ja kāds no Noteikumu nosacījumiem ir vai kļūst prettiesisks pilnībā vai daļēji, pārējo noteikumu spēkā esamība netiek ietekmēta. 

 

Noteikumi redakcijā uz 07.03.2024 

Neatrodat pareizo atbildi?
Sazinieties ar mums un mēs atbildēsim uz visiem jums interesējošiem jautājumiem.