15+ gadu pieredze
15+ gadu pieredze
Ražošana no 5 darba dienām
Ražošana no 5 darba dienām
10 gadu garantija
10 gadu garantija
LV

Sūdzības veidlapa

Ja vēlaties iesniegt sūdzību, lūdzu, aizpildiet zemāk esošo veidlapu. Mūsu mērķis ir sūdzību atrisināt pēc iespējas ātrāk un efektīvāk, tāpēc mēs sagaidām, ka Jūs sniegsiet pēc iespējas detalizētāku informāciju: situācijas aprakstu, kvalitatīvas fotogrāfijas un citus saistītos materiālus.

Sūdzības
Sūdzības
Rakstīt sūdzību
Ja jums ir kādas sūdzības par produktiem, varat rakstīt mums, lai izteiktu sūdzību:
Rakstīt sūdzību

 

Sūdzību iesniegšanas un pieņemšanas nosacījumi: 

  • Jūs vai Jūsu pilnvarotais pārstāvis piedalījāties Preču piegādē vai paņemšanā un Piegādes pakalpojumu sniedzēja vai mūsu pārstāvja klātbūtnē, neizkraujot Preces no paletes, rūpīgi pārbaudījāt Preču iepakojumu un Preču daudzumu un konstatējāt iepakojuma bojājumus vai faktu, ka Jūsu pasūtītā(-s) prece(-es) trūkst(-es), Jūs par to esat informējis Piegādes pakalpojumu sniedzēju vai mūsu pārstāvi, atzīmējis to pavadzīmē un fiksējis fotogrāfijās un/vai video materiālos.
  • Jūs esat izsaiņojis un pārbaudījis piegādātās Preces (to kvalitāti, komplektāciju) 5 darba dienu laikā no Preču saņemšanas dienas, bet ne vēlāk kā pirms Preču uzstādīšanas  vai lietošanas uzsākšanas. 
  • Kopš Preču defektu konstatēšanas nav pagājuši vairāk kā 2 mēneši un kopš Preču piegādes nav pagājuši vairāk kā 10 gadi. 
  • Iegādātās Preces ir uzstādītas saskaņā ar mūsu sniegtajām uzstādīšanas instrukcijām: skatīt Palīdzība>Gidi>Montāžas instrukcijas
  • Iegādātajām Precēm ir veikta periodiska apkope, saskaņā ar mūsu sniegtajām apkopes un regulēšanas instrukcijām: skatīt Palīdzība>Gidi>Logu un durvju apkopes instrukcijas
  • Sūdzības saistībā ar Precēm. Nepieciešamas augstas kvalitātes fotogrāfijas un/vai video materiāli, kuros skaidri norādīts problēmas raksturs un būtība. 
  • Ar transportēšanu saistītas sūdzības. Nosacījumi un informācija par kravu pieņemšanu: Palīdzība>Informācija>Noteikumi>"Preču ražošana un piegāde".
  • Atteikuma tiesības. Preces tiek ražotas pēc Jūsu individuālam norādēm, tās nav iepriekš saražotas, tā ir individualizēta vai personalizēta prece - izgatavota pēc individuāliem patērētāja norādījumiem, un tādējādi uz tām attiecas  20.05.2014. Ministru kabineta noteikumu Nr.255 „Noteikumi par distances līgumu“ 22.3. punkts, kad patērētājiem nav atteikuma tiesību. Jums nav tiesību atgriezt Preces 14 (četrpadsmit) dienu laikā. 
  • Izmaksas, kuras var būt jāsedz: ja tiek konstatēts, ka Preces ir kvalitatīvas, kā arī, ja pieņemtā sūdzība nav saistīta ar tajā norādītajiem defektiem, vai ja defekti radušies Preces uzstādīšanas vai garantijas nosacījumu pārkāpuma dēļ, vai pastāv citādi apstākļi, par kuriem Pārdevējs nav atbildīgs un kas bijuši par iemeslu Preces defektam, meistaru ierašanās, defektu novērtēšanas un novēršanas izmaksas, kā arī nepieciešamo materiālu iegādes izmaksas un pārējās ar Preču defektu novēršanu saistītās izmaksas, kas tiek aprēķinātas pēc patērētā laika (t.sk. laiks ceļā uz/no Preču atrašanās vietas), piemērojot stundas tarifa likmi 50 EUR, kam papildus maksājams pievienotās vērtības nodoklis (21%), t.i., kopā 61,5 EUR.  
  • Mūsu garantijas nosacījumi: Garantijas nosacījumi un Noteikumi.  
  • Noteikumi par produktu pārbaudi, garantiju īstenošanu: Palīdzība>Informācija>Noteikumi.
Neatrodat pareizo atbildi?
Sazinieties ar mums un mēs atbildēsim uz visiem jums interesējošiem jautājumiem.