15+ gadu pieredze
15+ gadu pieredze
Ražošana no 5 darba dienām
Ražošana no 5 darba dienām
10 gadu garantija
10 gadu garantija
LV

Garantijas nosacījumi

Šie garantijas nosacījumi (turpmāk - Garantijas nosacījumi) attiecas uz precēm - logiem un durvīm, kas iegādātas "MYNEST by Aradas" interneta veikalā www.mynest.lv (turpmāk - Preces). 

Produkcijas ražotājs un pārdevējs ir "MYNEST" SIA, juridiskās personas kods 40203506356, juridiskā adrese Krišjāņa Valdemāra iela 18 – 7, Rīga LV-1010 (turpmāk - Pārdevējs). 

  1. GARANTIJA

    1.1. Pārdevējs Precēm piemēro 10 (desmit) gadu garantiju, kas tiek aprēķināta no Preču nodošanas pircējam dienas (turpmāk - Garantija). 

    1.2. Jūs esat atbildīgs par Preces regulāru apkopi, uzturēšanu, slēdzeņu un blīvējumu eļļošanu un citu Preces apkopi. Uz šādiem darbiem garantija neattiecas. 

  2. GARANTIJAS NOSACĪJUMI 

    Garantija tiek piemērota, ja ir izpildīti attiecīgie tālāk minētie nosacījumi: 

    2.1. Jūs vai Jūsu pilnvarotais pārstāvis piedalījāties Preču piegādē un, neizkraujot Preces no paletes, rūpīgi pārbaudījāt Preču iepakojumu un Preču daudzumu un, konstatējot iepakojuma bojājumus vai faktu, ka trūkst Jūsu pasūtītās Preces, Preces pavaddokumentos (pavadzīmē) atzīmējāt Preču trūkumus, konstatētos defektus fiksējāt fotogrāfijās un/vai video materiālā un nekavējoties informējāt Pārdevēju, aizpildot sūdzības veidlapu; 

    2.2. Jūs esat izsaiņojis un pārbaudījis Preces 5 (piecu) darba dienu laikā no Preču saņemšanas dienas, bet ne vēlāk kā pirms Preču uzstādīšanas vai lietošanas uzsākšanas, un konstatējis defektu; 

    2.3. Ja esat konstatējis, ka Prece ir neatbilstošas kvalitātes un divu mēnešu laikā no neatbilstības atklāšanas dienas par to paziņojis Pārdevējam, aizpildot veidlapu. Ziņojot par bojātu Preci, esat sniedzis detalizētu aprakstu par defekta rašanās vietu un laiku, pievienojis Preces un defekta fotoattēlus, videomateriālus un citu būtisku informāciju, kas palīdz konstatēt un novērtēt defektu; 

    2.4. Preces ar pamanāmiem defektiem vai bojājumiem nav lietotas vai uzstādītas, un Jūs pirms Preču uzstādīšanas uzsākšanas esat paziņojis Pārdevējam par visiem pamanītajiem defektiem. Pārdevējs nav atbildīgs par jau uzstādīto Preču defektiem vai bojājumiem, nekompensē to demontāžas, atkārtotas uzstādīšanas izmaksas vai ar to saistīto apdares darbu un materiālu izmaksas, ja uzstādot Preces bija iespējams šos defektus identificēt un informēt Pārdevēju Garantijas nosacījumu 2.2 punktā norādītā termiņā; 

    2.5. Jūs esat veicis apkopes un Preces tikušas uzturētas un lietotas saskaņā ar apkopes un lietošanas instrukcijām un ieteikumiem, kas atrodami šeit. 

  3. GARANTIJAS NOSACĪJUMI STIKLA PAKETĒM 

    3.1. Izgatavošanas laiks (gads, mēnesis), pasūtījuma numurs, pozīcijas numurs piedāvājumā, stikla izmēri un cita ar pasūtījumu saistīta informācija ir norādīta stikla paketes iekšējā rāmī. 

    3.2. Precēm, kam ir noteikta stikla pakešu garantija, papildus Garantijas nosacījumu 2.punktā norādītajam, tiek piemēroti šādi nosacījumi: 

    3.2.1. stikla paketi uzstāda rūpnīcas vai pārdevēja speciālisti (montieri), vai arī tā tiek uzstādīta un tās apkope tiek veikta saskaņā ar stikla ražotāja norādījumiem; 

    3.2.2. montāžas procesa laikā stikla pakete ir pareizi jātīra un jāaizsargā; 

    3.2.3. jānodrošina, lai stikls netiktu mehāniski bojāts ārējas ietekmes vai būvkonstrukciju deformācijas dēļ; 

    3.2.4. jānodrošina, lai stikls netiktu termiski bojāts, piemēram, neplīst spēcīgas sasalšanas, karsēšanas vai saskares ar ķīmiski agresīvām vielām rezultātā, arī nedeformējas neatbilstošu uzglabāšanas apstākļu dēļ. Uzmontētās stikla paketes var tikt lietotas temperatūrā no -60 °C līdz +60 °C, relatīvais gaisa mitrums nedrīkst pārsniegt 80%; 

    3.2.5. jānodrošina, lai stikls pēcmontāžas virsmas apstrādes laikā netiktu bojāts, piemēram, netiek noslīpēts, krāsots, uz tā netiek līmētas tonētas plēves utt.; 

    3.2.6. uz stikla nedrīkst uzstādīt papildu ierīces, mērierīces, signalizācijas sistēmas utt., kas var izraisīt ūdens uzkrāšanos stikla paketē vai izraisīt termisku plīsumu. Termiskās plaisāšanas risks: stikla termiskās plaisāšanas cēlonis ir temperatūras starpība stikla plaknē. Kritiskā temperatūras starpība parastam nerūdītam stiklam līdz ≤ 12 mm biezumam ir ~35 °C. Visi apstākļi, kas palielina šo atšķirību, palielina arī termiskā stikla plīsuma iespējamību. Rūdīts stikls var izturēt ~200 °C temperatūras starpību. Šī iemesla dēļ rūdīta stikla termiskā plaisāšana dabiskos apstākļos ir praktiski neiespējama. Ja nav iespējams novērst apstākļus, kas palielina termiskās plaisāšanas iespējamību nerūdītam stiklam, ieteicams izmantot rūdītu stiklu. Kondicioniera karstā vai aukstā gaisa plūsmu aizliegts virzīt tieši uz nerūdīto stikla pakešu pusi. Tāpat nav ieteicams stikla paketes tuvumā uzstādīt mākslīgos siltuma un gaismas avotus; 

    3.2.7. stikla paketes, kas uzstādītas virs 600 metriem virs jūras līmeņa, jāaprīko ar spiediena vārstiem un rūdītu stiklu. Pirms Pasūtījuma iesniegšanas Jums ir pienākums informēt Pārdevēju, ja Preces ar stikla paketēm tiks uzstādītas šādos apstākļos.; 

    3.2.8. garantija tiek piemērota tikai tad, ja ir ievēroti visi uzstādīšanas un apkopes norādījumi, kas pieejami šeit: montāžas instrukcijas, apkopes instrukcijas;

    3.2.9. garantija neattiecas uz stikla paketēm ar rāmja defektiem, kas radušies nepareizas žalūziju un/vai citu ārējo un iekšējo logu/stiklu pārklājumu montāžas un/vai lietošanas rezultātā. 

    3.3. Vizuālie stikla pakešu defekti tiek izvērtēti pēc stikla ražotāja noteikumiem šeit.

  4. DEFEKTU NOTEIKŠANAS PROCEDŪRA 

    4.1. Vizuāli novērtējot Preces, no to virsmas ir jānoņem visi novērtēšanu ietekmējošie faktori. Preces virsmas vispārīgais vizuālais novērtējums tiek veikts no 5 metru attāluma no Preces ārējās puses un no 3 metru attāluma no Preces iekšējās puses. Virsmas attēls tiek novērtēts ne ilgāk kā 15 sekundes. Vērtējamās vietas pirms vērtēšanas netiek īpaši iezīmētas. Ārējās virsmas tiek pārbaudītas izkliedētā dienasgaismā, bet iekšējās virsmas - izkliedētā apgaismojumā. Vizuālais novērtējums tiek veikts, skatoties perpendikulāri Preces virsmai. 

  5. DEFEKTŲ ŠALINIMAS

    Ja Precei ir defekti, Pārdevējs veic šādus pasākumus: 

    5.1. ja nepieciešams neliels remonts (piem., nomaiņas kloķis, notekas vāki u.c.) un to var veikt Pircējs, Pārdevējs kompensē rezerves daļu izmaksas, bet remontu veic Pircējs vai viņa izvēlētas kvalificētas personas; 

    5.2. ja nepieciešams sarežģītāks remonts, to veic Pārdevējs vai viņa norādītās personas Preces piegādes vietā. Ja Prece ir saņemta rūpnīcā vai uzstādīta vietā, kas nav tās piegādes vieta, Pārdevējs var piemērot maksu par remonta veicēja ierašanos, kas tiek aprēķināta, ņemot vērā likmes, kas  norādītas Pārdevēja e-veikala vietnē; 

    5.3. ja Preci vai tās daļu nav iespējams salabot, Pārdevējs nodrošina Pircējam jaunu Preci vai tās daļu. Uz jaunu Preci vai tās daļu attiecas iepriekšējās Preces garantija, un šī garantija netiek pagarināta; 

    5.4. ja defekta konstatēšanas brīdī attiecīgais Preces modelis vairs netiek ražots, Pārdevējs var piedāvāt nomainīt bojāto Preci pret līdzīgu Preci. 

  6. GARANTIJAS SPĒKĀ NEESAMĪBA

    Garantija netiek piemērota, un izmaksas netiek atlīdzinātas: 

    6.1. Par Pircēja izdevumiem, kas saistīti ar bojātās Preces demontāžas un jaunās Preces uzstādīšanas darbiem; 

    6.2. visos gadījumos jaunā Prece tiks piegādāta bez maksas līdz bojātās Preces piegādes vietai vai būs sagatavota saņemšanai rūpnīcā, ja bojātā Prece tika saņemta rūpnīcā. Preces tālākās transportēšanas izmaksas netiek kompensētas; 

    6.3. par jebkādām būvdarbu, montāžas un apdares materiālu izmaksām; 

    6.4. par  netiešajiem zaudējumiem, negūtajiem ienākumiem; 

    6.5. par jebkuru prasību, kas izriet no nepareizas uzstādīšanas, apkopes vai Preces bojājumiem nolaidības, tīšas vai nejaušas nolaidības dēļ. Pārdevējs nav atbildīgs par Preces defektiem, bojājumiem vai defektiem, kas radušies nepareizas Prece uzglabāšanas, ekspluatēšanas, uzstādīšanas vai citādas lietošanas rezultātā, neievērojot Preces aprakstu, uzstādīšanas instrukciju vai citus Pārdevēja un/vai ražotāja noteikumus. Ja nav konkrētu Preces vai tās atsevišķu elementu lietošanas/uzstādīšanas instrukciju, Jums jāievēro vispārīgās prasības attiecībā uz glabāšanu, ekspluatāciju, uzstādīšanu un cita veida izmantošanu, kas attiecas uz šāda veida precēm vai to atsevišķiem elementiem; 

    6.6. par bojājumiem, kas radušies transportēšanas laikā, ja tie nav reģistrēti un nav pieteikti piegādes brīdī, kā noteikts Garantijas nosacījumu 2.1. punktā; 

    6.7. par metāla detaļu krāsas maiņu vai koroziju, ko izraisījusi agresīvas, sāļas vides iedarbība (ja tika pasūtīti standarta komponenti pretkorozijas komponentu vietā), nepareiza tīrīšana vai neatbilstošu tīrīšanas līdzekļu lietošana. Pirms Pasūtījuma iesniegšanas Pircējam ir pienākums informēt Pārdevēju, ja Preces tiks uzstādītas vietā, kur iespējama agresīvas, sāļas vides iedarbība uz Preci; 

    6.8. par defektiem, kas saistīti ar dabisku nolietojumu ikdienas lietošanas apstākļos, kā arī virsmas krāsas izmaiņām, ko izraisa tādi laika apstākļi kā vējš, lietus un citas ārējās ietekmes. 

  7. CITI NOTEIKUMI 

    7.1. Šie noteikumi ir neatņemama Garantijas nosacījumu sastāvdaļa: Noteikumi;

    7.2. Jebkuri strīdi, domstarpības vai pretenzijas, kas izriet no Garantijas nosacījumiem vai ir ar tiem saistītas, tiek risinātas Noteikumos paredzētajā kārtībā. 

Neatrodat pareizo atbildi?
Sazinieties ar mums un mēs atbildēsim uz visiem jums interesējošiem jautājumiem.